دکتـــــــــــر شـــــــاد

نکات پزشکی و زیبایی از زبان دکتر شاد

دکتـــــــــــر شـــــــاد

نکات پزشکی و زیبایی از زبان دکتر شاد

دکــتر فرشتـــــه شاد
فارغ التحصیل دانشگــاه علوم پزشـــــکی تهران
مشاور تالاسمی و پزشــــک زیبایی
با بیشتــر از ۲۰ سال سابقه کار
اینستاگــرام:fereshteshadoffice@

بایگانی
آخرین مطالب

معرفی دکتر شاد

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۸، ۰۸:۳۳ ب.ظ

سلام من دکتـــر فرشته شاد هستم فارغ التحصیل دانشگاه تهران 

در این وبلاگ من تجــاربم را راجــــع به زیبـــــایی و عمـــــل های زیبایی و راه های زیباتر شدن با شما در میون میزارم و گاهی هم نمونه کار از مراجعین خودم میزارم 

من دو مطب دردزاشیـــب و پیـــروزی دارم و اینکه شما میتونید برای گرفتن وقت و دیدن نمونه کارهای بیشتر و پرسیدن سوالات

پیج اینستاگرام من رو فالو کنید من اینجا هم پاسخگوی سوالات شما در حد مقدورات هستم اما اونجا همیشه ادمین انلاین هست و جواب میده!

دوستتون دارم

پیج اینستاگرام:@fereshteshdoffice

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی